Spôsob doručenia si vyberáte pri vypĺňaní údajov v košíku.
Na výber máte:
- Slovenská Pošta (treba osobne prísť na poštu a tovar si prevziať),
- zásielkovňa, (Tovar si musíte osobne prevziať na prevádzke ktorú si osobne vyberiete zo zoznamu )
- kuriérom. (tovar vám bude doručený kurérom na adresu ktorú uvediete v objednávke)
- osobný odber (tovar si objednáte a zaplatíte následne si ho idete prevziať na adrese prevádzkovateľa eshopu )
Doručenie na poštu trvá do troch pracovných dní a stojí 2,30 eur.
Doručenie kuriérom je do dvoch pracovných dni a stoji 4,50 eur.
- Spôsoby doručenia:
- Slovenská Pošta – poplatok za poštovné 2,30 € (+ 1,00 € za dobierku)
- Zásielkovňa – poplatok za poštovné 2,70 € (+ 1,00 € za dobierku)
- DPD kuriér – poplatok za poštovné 4,80 € (+ 1,20 € za dobierku)
- Osobný odber – poplatok 1,20 €
- Dodacia lehota začína plynúť dňom vykonania objednávky v prípade platby prostredníctvom dobierky alebo dňom prijatia platby na bankový účet.
- Obvyklá dostupnosť tovaru sa môže meniť a Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť ponúkaného tovaru.
- Ak sa nedohodlo inak, Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu tovar bezodkladne do 5 pracovných dní, najneskôr však do 10 pracovných dní od vykonania objednávky, ak nie je uvedená pri tovare dlhšia lehota. Ak je tovar skladom, je expedovaný v čo najkratšom čase. Dodanie tovaru uskutočňujeme počas pracovných dní od 08:00-18:00.
- Dodacie lehoty sa predlžujú v prípade neočakávaných, Predávajúcim nezavinených skutočností, ako napr. neočakávané zásahy vyššej moci, stávky a ďalšie prekážky, ktoré sa nedajú Predávajúcim ovplyvniť.
- Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, Predávajúci informuje o tom Kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok. To platí aj v prípade, ak sa objednávke nachádza len jeden tovar.
- Kupujúci je povinný ihneď po doručení zásielky s tovarom tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti zásielky sa zaväzuje bezodkladne informovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky a s dopravcom spísať tzv. škodový zápis.
- Kupujúci je povinný poskytnúť súčinnosť pre bezproblémové prevzatie tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neučiní a tovar bude vrátený späť na náklady Predávajúceho z dôvodu opakovaného nezastihnutia Kupujúceho, Predávajúci má voči Kupujúcemu nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.
- Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste a v čase, ktoré je Predávajúcim alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru.